Ez a weboldal cookie-kat használ a szolgáltatások nyújtásához, a hirdetések testreszabásához és a forgalom elemzéséhez. A weboldal használatával elfogadja ezt. További információk

Összefoglaló információk

Hol találom a Csomagküldő.hu átvevőhelyek nyitvatartását?

A nyitott átvevőhelyek listája elérhető itt: https://www.csomagkuldo.hu/atvevohelyek. Alapértelmezettként Magyarország van beállítva, de országunk nevére kattitva kiválaszthat más országot is. A térképen rákattintva egy jelölőre (markerre) megjelenik az adott átvevőhely címe és nyitvatartása. Ha rákattint a pirossal jelzett ’Detail’ szövegre, akkor megnyílik az átvevőhely összes adata. 

Hol találok aktuális információkat a webshopok számára?

Kövesse figyelemmel a webshopoknak készített híreket az angol nyelvű blogunkban: https://blog.packeta.com/ vagy a cseh nyelvű blogunkban: https://blog.zasilkovna.cz/ Továbbá folyamatosan informáljuk partnereinket hírleveleinkben. 

Hogyan befolyásolják a kormányrendeletek a munkánkat?

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy csomagját továbbra is biztonságban kézhez kapja. A magyar kormány a koronavírus vészhelyzettel kapcsolatban több intézkedést is hozott, melyeket az adott helyzethez igazítva rendszeresen felülvizsgál és módosít. Ezek aktuális állásáról az alábbi weboldalakon tájékozódhat:

Válaszok az ügyfeleink kérdéseire

Hogyan működik a csomagok kiadása átvevőhelyeinken?

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy csomagját továbbra is biztonságban kézhez kapja. A magyar kormány a koronavírus vészhelyzettel kapcsolatban több intézkedést is hozott, melyeket az adott helyzethez igazítva rendszeresen felülvizsgál és módosít. Ezek aktuális állásáról az alábbi weboldalakon tájékozódhat:

Amint a webshop (feladó) átadja a terméket számunkra, mi azonnal e-mailt küldünk Önnek a nyomonkövetési azonosítóval. Ennek köszönhetően „online követheti“ csomagját ezen a linken: https://tracking.packeta.com/…cking/search

Miután átadtuk a csomagot az Ön által választott átvevőhelynek SMS-t és e-mail-t küldünk egy jelszóval. Attól a pillanattól kezdve átveheti a csomagot 7 napon keresztül.

Az átvevőhelyen csupán meg kell adni a jelszót és már meg is kapja a csomagot. Bárkit elküldhet érte – a személyi igazolvány felmutatására nincs szükség (kivéve ha a webáruház ezt kifejezetten kéri), elég ha rendelkezik a jelszóval.

Ha a csomag utánvétes, akkor kiegyenlítheti az összeget készpénzben vagy akár ott helyben bankkártyával (függetlenül attól, hogy az adott átvevőhelyen van-e bankkártya terminál). Ha nincs terminál, de szeretne értintésmentesen, bankkártyával fizetni, csak jelezze ezt az átadónak, aki egy ún. fizetési linket külön Önnek az okostelefonjára. Ezt a linket lekattintva, ott helyben ki tudja fizetni az összeget. Ha az adott héten nem ér rá, ne aggódjon: küldjön egy válasz SMS-t és mi ingyenesen meghosszabítjuk a csomag tárolási idejét 21 napra. A átvett terméket azonnal megnézheti az átvevőhelyen kicsomagolhatja esetleg visszaküldheti, ha az valamilyen oknál fogva nem tetszik. A reklamációs asszisztens szolgáltatásunkat is igénybe veheti. 

A csomagom egy bezárt átvevőhelyen van, hogy kapom meg a csomagomat?

Minden átvevőhelyünkkel napi kapcsolatban vagyunk. Ha az átvevőhely, ahová az Ön csomagja érkezett zárva van, akkor felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy módosítsuk egy másik átvevőhelyünkre, ami nyitva tart. Ezután kiszállítjuk a módosított helyre, amiről újabb sms és e-mail értesítést kap a jelszóval. Onnantól már át tudja venni csomagját az új átvevőhelyen. 

Hogyan tudom kideríteni, hogy az átvevőhely, ahol a csomagom van, nyitva van-e?

Átvevőhelyeinkkel folyamatosan tartjuk a kapcsolatot, így azok nyitvatartással kapcsolatos információit igyekszünk naprakészen tartani. Ezek publikusan elérhetők weboldalunkon. A változásokat szintén azonnal lekövetjük adatbázisunkban, így a webáruházak felé és a weboldalunkon is mindig az aktuálisan nyitva lévő átvevőhelyek és azok adatai kerülnek átadásra. Ez vonatkozik nemcsak a magyarországi átvevőhelyekre, hanem cégcsoportunk összes országára. A nyitott átvevőhelyek listáját itt találja meg: https://www.csomagkuldo.hu/atvevohelyek

Hogyan adhatok fel csomagot magánszemélyként?

Magánszemélyként a csomagfeladás minimum 3€-nak megfelelő utánvét összeggel lehetséges, amennyiben a Teljes árajánlat erről másként nem rendelkezik. Teljes árajánlatunkat az alábbi linken érheti el: https://www.csomagkuldo.hu/…tetelek-2018

Fizethetek készpénzzel?

Természetesen igen. Azonban mivel fontos számunkra az Ön biztonsága, ezért minden átvevőhelyünkön bevezettük a készpénzmentes fizetést, melyhez csak egy bankkártyára és egy okostelefonra van szükség. A címzettnek nem kell készpénzben kifizetni az utánvét díjat, még ott sem, ahol nincs bankkártya terminál. E-mailben és SMS üzenetben Ön egy linket kap, amelyet lekattintva, Ön átkerül egy online fizetési oldalra, ahol kifizetheti a csomag utánvét összegét, online fizetésre alkalmas bankkártyával. Így sem az átadónak, sem pedig a címzettnek nem kell készpénzt kezelnie. Természetesen a fenti fizetési mód csak egy lehetőség, amit nem kötelező használni– de ajánlott. 

Hogyan fizethetem ki az utánvéttel rendelt csomagomat?

Az utánvéttel rendelt csomagokat a magyarországi átvevőhelyeken készpénzzel és bankkártyával is ki tudja fizetni. Viszont felhívjuk figyelmét, hogy a készpénzes fizetés nem ajánlott. Bankkártyával terminálon keresztül tud fizetni. Ahol nem áll rendelkezésre kártya-terminál, ott élhet a készpénzmentes fizetési megoldásunkkal. A címzettnek nem kell készpénzben kifizetni az utánvét díjat, még ott sem, ahol nincs bankkártya terminál. E-mailben és SMS üzenetben Ön egy linket kap, amelyet lekattintva, Ön átkerül az online fizetési oldalára, ahol kifizetheti a csomag utánvét összegét, online fizetésre alkalmas bankkártyával. Így sem az átadónak, sem pedig a címzettnek nem kell készpénzt kezelnie. 

Miért csak kártyával tudom kifizetni a csomagomat, mikor én készpénzes fizetéssel rendeltem meg?

Az utánvéttel rendelt csomagokat a magyarországi átvevőhelyeken készpénzzel és bankkártyával is ki tudja fizetni. Viszont felhívjuk figyelmét, hogy a készpénzes nem ajánlott. 

El kellett utaznom vidékre, emiatt nem tudom átvenni a csomagomat (kiadásra vár) a megadott ponton. Mit lehet ilyenkor tenni?

Ha Ön nem tudja átvenni, akkor megbízhatja hozzátartozóját, hogy átvegye a csomagot a jelszó birtokában. Ha a fentebb említett mód nem megoldható, akkor az Ön kérésére átirányítjuk csomagját a közelében található átvevőhelyünkre. A harmadik mód: meghosszabbíthatjuk a csomag tárolási idejét az átvevőhelyen. Amennyiben csak rövid időre utazott el, akkor ez az opció a javasolt. 

Home office-ban vagyok, emiatt nem tudok elmenni az átvevőhelyre a csomagomért. Szeretnék házhozszállítás­t kérni?

Amennyiben a településen található másik, nyitva tartó átvevőhelyünk, akkor elsősorban oda tudjuk átirányítani a csomagokat. Ha az nem megfelelő Önnek, akkor átirányítjuk házhozszállításra a csomagját, ami viszont a házhozszállítási díj megfizetésével jár. Ha nem megfelelőek a fentebb említett lehetőségek, akkor a csomag visszaküldésre kerül a webáruházhoz. Ilyen esetben náluk tudja újra megrendelni a terméket, de házhozszállítást kérve. 

Meg lehet változtatni a kézbesítés címét a bezárt átvevőhelyről a saját címemre (házhozszállítás)?

Elsőként a bezárt átvevőhely közelében található átvevőhelyek valamelyikére próbáljuk meg módosítani csomagját. Amennyiben ez nem megfelelő Önnek és mindenképpen szeretné házhoz kérni, akkor írjon nekünk az info@csomagkuldo.hu e-mail címre, és házhozszállítás díj ellenében átadjuk a csomagját egyik szállító partnerünknek, aki egészen az ajtajáig viszi a csomagot! 

A csomagom már úton van, de szeretném átirányítani egy másik átvevőhelyre?

A jelenlegi beállítás alapján a csomagját egyeztetés után átirányítjuk az Önnek nem megfelelő átvevőhelyről a legközelebbi nyitva tartó átvevőhelyünkre. A módosított pontra történő megérkezéskor SMS-ben és e-mailben értesítést küldünk Önnek. Onnantól a kapott jelszóval tudja átvenni csomagját. 

Az üzlet, ahol a csomagokat szoktam feladni, zárva van, mit tudok tenni?

A csomagjait a Csomagküldő bármely más olyan átvevőhelyén feladhatja, ahol csomag feladásra is van lehetőség. Az aktuális listát a weboldalunkon tesszük közzé: https://www.csomagkuldo.hu/atvevohelyek

Az átvevőhely nyitva van, de nem szeretnék kimozdulni. Ha nem veszem át a csomagot visszaküldik a feladónak? Visszatérítik a pénzem?

Igen, amennyiben nyitva van az átvevőhely és nem veszi át a csomagot, visszaküldjük a feladónak. Amennyiben nem utánvétes csomagról van szó (előre kifizetett), kérjük lépjen kapcsolatba a webshoppal az esetleges visszatérítés miatt. 

Hol tudom meghosszabbítani a csomagom tárolási idejét?

A csomag tárolási idejének meghosszabbításának érdekében írjon az e-mail címünkre: info@csomagkuldo.hu vagy hivjon bennünket nyitvatartási időben (hétfő – péntek: 08:00 – 18:00 óra között) a +36 1 400 88 06 telefonszámon. 

Hol találok naprakész információkat a Csomagküldőről?

Partnereinket folyamatosan informáljuk magyar nyelven a COVID-19 helyzettel kapcsolatban Facebook oldalunkon, hírleveleinkben, valamint online partnerfelületünk nyitó oldalain. Továbbá angol nyelven vállalati blogunkban: https://blog.packeta.com/

Válaszok az átvevőhelyek részére

Átvevőhely vagyok, de nincs bankkártya terminálom. Mi a teendő?

Erre is van megoldásunk, hogy elkerüljük a készpénz használatát. A címzettnek nem kell készpénzben kifizetni az utánvét díjat, még ott sem, ahol nincs bankkártya terminál. E-mailben és SMS üzenetben a címzett egy linket kap, amelyet lekattintva, átkerül egy online fizetési oldalra, ahol kifizetheti a csomag utánvét összegét, online fizetésre alkalmas bankkártyával. Így sem az átadónak, sem pedig a címzettnek nem kell készpénzt kezelnie. Vagy a csomag átadásánál, jelszó megadásakor, Ön egy gomb megnyomásával generálhat a partner felületen egy SMS üzenetet a címzettnek, amely a fent említett linket tartalmazza. A tranzakció eredménye azonnal látható a rendszerben. Természetesen a fenti fizetési mód csak egy lehetőség, amit nem kötelező használni – de ajánlott. A készpénzes fizetési mód továbbra is elérhető. 

Ha egy másik átvevőhely csomagját hozzám irányítják, kapok érte jutalékot?

Igen, a csomagokat átirányítják a nyitva tartó, illetve kevésbé leterhelt átvevőhelyekre, és a csomag fogadásáért jóváírjuk a jutalékot. Ha a csomagokat nem irányítják át rendszerileg “Úton van” állapotban maradnak. Ez esetben vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgála¬tun­kkal. 

Nem tudom elérni a kapcsolattartómat?

Sajnáljuk, a telefonhívások száma miatt sajnos előfordulhat, hogy a kapcsolattartója nem elérhető. Ez esetben kérjük próbálja meg pár perccel később újra hívni, vagy írjon neki egy e-mailt, és ő felveszi Önnel a kapcsolatot amilyen hamar csak lehet. 

Mi lesz a jutalékkal, ha az ügyfél a online fizetési megoldásunkon keresztül fizet?

Amennyiben Ön küldi ki az SMS-t az online fizetési linkkel, akkor jogosult az utánvét kezelésért járó jutalékra. 

Elfogadhatom a készpénzes fizetéseket?

Kérjük, hogy saját biztonsága érdekében csak bankkártyával vagy az online fizetési megoldásunkon keresztül lebonyolított fizetéseket fogadja el. Ugyanis a készpénzes fizetés – nem ajánlott, de továbbra is rendelkezésre áll. 

Az átvevőhelyemen nincs bankkártya terminál, tudnának azonnal telepíteni nekem egyet?

Elnézést kérünk, jelenleg az új terminálok telepítése nem lehetséges, helyette a készpénzmentes, online fizetési megoldásunk használatát javasoljuk. 

Nem sikerült a fizetés a fizetési kapun keresztül. Mi a teendő?

Kérem vegye fel a kapcsolatot velük a +421948798498 t­¬elefonszámon, 08:00 és 16:00 között. 

Megfertőződhetek, ha megérintem a csomagokat?

Erre nagyon kicsi az esély, ha betartja a javasolt óvintézkedéseket. Mosson gyakran kezet vagy használjon kézfertőtlenítőt, ha kapcsolatba kerül más személlyel, illetve csomag és készpénz átadása után is. Szintén jó megoldás a kesztyű vagy a maszk használata. 

Szeretnék az Önök átvevőhelyévé válni!

Nagyon örülünk az érdeklődésének! Ezen a linken megtalál minden szükséges információt a folyamatról: https://www.csomagkuldo.hu/…n-partnerunk 

Honnan tudhatom meg, hogy kinyithat-e az átvevőhelyem?

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy csomagját továbbra is biztonságban kézhez kapja. A magyar kormány a koronavírus vészhelyzettel kapcsolatban több intézkedést is hozott, melyeket az adott helyzethez igazítva rendszeresen felülvizsgál és módosít. Ezek aktuális állásáról az alábbi weboldalakon tájékozódhat:

Mit tegyek, ha be kell zárnom az átvevőhelyemet?

Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@csomagkuldo.hu e-mail címen, vagy az alábbi telefonszámon: +36 1 400 88 06. Nyitvatartási idő: Hé – Pé: 08:00 – 18:00 Az átvevőhelyén található csomagokat át kell adnia egy szállítónak. Készítse össze a szállítási csomagot, és a sofőr majd aláírja a szállítólevelet.

Válaszok a webshopok részére

Vannak változások, korlátozások a raktári és a logisztikai műveletekben? (Folytathatjuk a szállítást?)

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy biztonságosan kézbesítsük az Ön csomagjait is. A nemzetközi átvevőhely hálózatunk elérhető, mind Magyarországon, mind külföldön! A nemzetközi logisztikai hálózatunk továbbra is megbízhatóan működik, igyekszünk minden csomagot eljuttatni címzettekhez. 

Milyen korlátozások várnak ránk a csomagjaink nemzetközi kézbesítésével kapcsolatban?

Még a jelenlegi nehéz helyzetben is készen állunk a csomagjaik legjobb színvonalú szállítására. A nemzetközi logisztikai hálózatunk továbbra is megbízhatóan működik, igyekszünk minden csomagot eljuttatni külföldre. A határellenőrzések bevezetése és a külföldi szállítók által bevezetett különféle intézkedések miatt késések várhatóak. A szállítók többsége is korlátozta szállítási kapacitását vagy csak bankkártyás fizetést fogad el. Azonban ahogy változik a helyzet, az összes rendelkezésre álló információt a blogunk-ban (https://blog.packeta.com/ angol nyelvű) megtalálják, amit folyamatosan frissítünk. 

Hogyan is zajlik a bankkártyás fizetés? (utánvétes csomag esetében)

Az utánvéttel rendelt csomagokat az átvevőhelyeken a címzettek készpénzzel és bankkártyával is ki tudják fizetni. Viszont a készpénzes fizetés nem ajánlott. Bankkártyával terminálon keresztül tud fizetni a címzett, ugyan úgy, mint ahogyan más üzletekben is. Viszont a címzettnek nem kell készpénzben kifizetni az utánvét díjat, még ott sem, ahol nincs bankkártya terminál. E-mailben és SMS üzenetben a címzett egy linket kap, amelyre kattintva, átkerül egy online fizetési oldalra, ahol kifizetheti a csomag utánvét összegét, online fizetésre alkalmas bankkártyával. Így sem az átadónak, sem pedig a címzettnek nem kell készpénzt kezelnie. Vagy a csomag átadásánál, jelszó megadásakor, az átvevőhely munkatársa egy gomb megnyomásával generálhat a partner felületen egy SMS üzenetet a címzettnek, amely a fent említett linket tartalmazza. A tranzakció eredménye azonnal látható a rendszerben. 

Ki határozza meg a beszedendő utánvét összegét?

Természetesen a feladó határozza meg a beszedendő utánvét összegét. 

Külföldi pénznem esetén kinek kell átváltani az összeget?

Szintén a feladónak kell átváltania az összeget az aktuális árfolyam alapján. A Magyar Nemzeti Bank legfrissebb hivatalos devizaárfolyamait itt érheti el: https://www.mnb.hu/arfolyamok 

A letölthető árjegyzék mennyire van összhangban az admin felületen lévő árjegyzékkel?

Teljes mértékben, viszont ahogyan az admin felületen is írjuk, az ez egy teljes és részletes árjegyzék, mely tartalmazza azokat a szolgáltatásokat is, amelyek előzetes írásbeli beleegyezés nélkül nem használhatók. Ön csak azokat a szolgáltatásokat használhatja az ottani árlistából, amelyekre az ÁSZF, ill. az Ön szerződése feljogosítja. (feladható csomagok súlyhatára) Vagyis az az árjegyzék csak TÁJÉKOZTATÓ JELLEGŰ! Kérjük, vegye ezt figyelembe! További információkért és engedélyért keresse értékesítési osztályunkat a sales@csomagkuldo.hu email címen.