Ez a weboldal cookie-kat használ a szolgáltatások nyújtásához, a hirdetések testreszabásához és a forgalom elemzéséhez. A weboldal használatával elfogadja ezt. További információk

Reklamációs asszisztens

Szeretnénk figyelmébe ajánlani Reklamációs asszisztens szolgáltatásunkat, melynek segítségével webshopja további előnyökre tehet szert. Vásárlói reklamáció esetén igénybe vehetik átvevőhely-hálózatunkat. Mi pedig a reklamált terméket eljuttatjuk Önhöz a többi visszaküldendő csomaggal együtt.

Reklamációs asszisztens Árak
Magyarországon belül 299 HUF + ÁFA
Határon túl 399 HUF + ÁFA

A szolgáltatás működési elve:

  1. A vásárló felveszi Önnel a kapcsolatot (e-mailen, telefonon).
  2. Ön beviszi a szóban forgó csomagot a rendszerbe a következő oldalon keresztül: https://client.packeta.com/podat-reklamaci.

    Amennyiben bejelöli a Vonalkód automatikus küldése az ügyfélnek lehetőséget, az Ön ügyfele kap egy e-mailt a szükséges vonalkóddal. Vonalkódot manuálisan is generálhat a Csomagjaim részben, majd ezután elküldheti azt az ügyfél e-mail címére. Ha az ügyfél nem tudja kinyomtatni a vonalkódot, vagy más gond merül fel és így nem tudja megjelölni a visszaküldendő csomagot, akkor megkérheti az átvevőhely személyzetét, hogy ebben segítségére legyen.

  3. Amennyiben az ügyfél a csomagot vonalkód nélkül adja fel, a következőképp járjon el:
    • a Csomagjaim részben hozzájut az azonosítóhoz:
    • az ügyfélnek megadja az azonosítót
  4. Ezután az Ön ügyfele minden olyan átvevőhelyen fel tudja adni a csomagot, amely kínál Reklamációs asszisztens szolgáltatást
  5. A csomagot az azonosítóval már fel tudja adni, ahogy az említett vonalkóddal is
  6. Ezután mi visszaszállítjuk Önnek a csomagot (kézhez veheti az átvevőhelyen is, vagy futárszolgálattal elküldjük az Ön pontos címére)