Ez a weboldal cookie-kat használ a szolgáltatások nyújtásához, a hirdetések testreszabásához és a forgalom elemzéséhez. A weboldal használatával elfogadja ezt. További információk

Visszacsomag

A visszacsomag a reklamálni kívánt termék visszaküldésének egy egyszerű módja, ami megkönnyíti a kommunikációt Ön és ügyfele között. Ezenkívül nem teszi ki ügyfelét a szállítási költségek terhének. Kedvező szolgáltatásunkat velünk testreszabhatja úgy, ahogy az az Ön webáruházának leginkább megfelel.

Reklamációs asszisztens Magyarországra Ár, Ft Visszaküldési cím
Magyarországon belül 299 + ÁFA Csomagküldő.hu A webáruház ID azonosítója Teve utca 60 1139 Budapest
Szlovákiából 459 + ÁFA Zásielkovňa.sk A webáruház ID azonosítója Muchovo námestie 3624/8 851 01 Bratislava
Csehországból 459 + ÁFA Zásilkovna.cz A webáruház ID azonosítója U Arborky 696 190 15 Praha – Satalice
Romániából 459 + ÁFA Coletăria.ro A webáruház ID azonosítója Str. Mihai Eminescu nr. 38, corp A 030167 Bucuresti
Ausztriából 829 + ÁFA Packeta A webáruház ID azonosítója Litschauerstraße 7 3860 Heidenre­ichstein
Németországból 829 + ÁFA Packeta.de A webáruház ID azonosítója Schloßplatz 2 086 48 Bad Brambach
Lengyelországból 829 + ÁFA Przesyłkownia.pl A webáruház ID azonosítója Plac Juliusa Słowackiego 1 43–400 Cieszyn
Bulgáriából 829 + ÁFA Post ONE/Packeta ID e-shopu Chelopeshko Shose 14 (Челопешко шосе 14) 1814 Sofia
Olaszországból 1599 + ÁFA Packeta (Dagmara Vrtisova) A webáruház ID azonosítója Via Giuseppe Garibaldi 12 27058 Voghera (PV)
Ezt a szolgáltatást csak azoknál a csomagoknál lehet alkalmazni, melyek a Csomagküldő.hu által lett kézbesítve az adott országban.

A szolgáltatás működési elve:

Az ügyfélfelületbe való bejelentkezés után megtalálja az Ön egyedi webáruház azonosítóját (ID). Ez mindig ugyanaz marad, nem változik. Ez az azonosító arra szolgál, hogy ügyfele visszaküldhesse a csomagot az Ön webáruházába, elegendő ezt az azonosítót megadnia ügyfelének. 

Ügyfele ezzel az azonosítóval kétféleképpen küldheti vissza a csomagját:

  1. Behozza a visszaküldeni kívánt csomagot átvevőhelyünkre és megadja a webáruház azonosítóját, a többiről mi gondoskodunk! Figyelem: Ez kizárólag a csehországi és szlovákiai átvevőhelyekre érvényes.
  2. Ügyfele postai úton, vagy egy másik helyi szállítócégen keresztül feladja és elküldi csomagját az adott ország visszaküldési címére (a fenti táblázatban megadott címek). A címzésben fontos megadni a webáruház azonosítót. Figyelem – Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni. Abban az esetben, ha a feladó úgy adja fel a csomagot, hogy a címzett fizet, az átvételt megtagadjuk és a csomag nem kerül kézbesítésre. Kérjük erről tájékoztassa ügyfelét is!

Ezután a csomagot visszáruként, a rendszerben beállított módon szállítjuk. Kiváló megoldás webáruháza számára, hogy a visszaküldési címkét mellékelheti a feladott csomagban a számlához (fizikailag és/vagy digitálisan). Ez az opció minden API-t használó webáruházunk számára elérhető. Amennyiben érdekli Önt az API bekötése, keresse fel IT részlegünket, kollégánk készséggel áll rendelkezésére: support@csomagkuldo.hu Kérdése van a visszacsomaggal kapcsolatban? Lépjen kapcsolatba értékesítési képviselőjével vagy küldjön e-mailt nekünk a sales@csomagkuldo.hu e-mail címre. A visszacsomag most egy egyszerűbb változatban helyettesíti a korábban használt reklamációs assisztens szolgáltatást. Ügyfeleink, akik az RA (Reklamációs Asszisztens) szolgáltatást használták, továbbra is igénybe vehetik ezt a szolgáltatást ugyanúgy, ahogy eddig is.