Ez a weboldal cookie-kat használ a szolgáltatások nyújtásához, a hirdetések testreszabásához és a forgalom elemzéséhez. A weboldal használatával elfogadja ezt. További információk

Visszacsomag/Re­klamációs asszisztens

Szeretnénk figyelmébe ajánlani Reklamációs asszisztens szolgáltatásunkat, melynek segítségével webáruháza további előnyökre tehet szert. Vásárlói reklamáció esetén igénybe vehetik átvevőhely hálózatunkat. A reklamált terméket eljuttatjuk Önhöz a többi visszaküldendő csomaggal együtt.

Reklamációs asszisztens Magyarországra Ár, Ft Visszaküldési cím
Magyarországon belül 299 Csomagküldő.hu A webáruház ID azonosítója Teve utca 60 1139 Budapest
Szlovákiából 459 Zásielkovňa.sk A webáruház ID azonosítója Muchovo námestie 3624/8 851 01 Bratislava
Csehországból 459 Zásilkovna.cz A webáruház ID azonosítója U Arborky 696 190 15 Praha – Satalice
Romániából 459 Coletăria.ro A webáruház ID azonosítója Str. Mihai Eminescu nr. 38, corp A 030167 Bucuresti
Ausztriából 829 Packeta A webáruház ID azonosítója Litschauerstraße 7 3860 Heidenre­ichstein
Németországból 829 Packeta.de A webáruház ID azonosítója Schloßplatz 2 086 48 Bad Brambach
Lengyelországból 829 Przesyłkownia.pl A webáruház ID azonosítója Plac Juliusa Słowackiego 1 43–400 Cieszyn
Bulgáriából 829 Packeta A webáruház ID azonosítója ul. Hristo Botev 50 Magazin Hiti, Stara Zagora
Olaszországból 1599 Packeta (Dagmara Vrtisova) A webáruház ID azonosítója Via Giuseppe Garibaldi 12 27058 Voghera (PV)
Ezt a szolgáltatást csak azoknál a csomagoknál lehet alkalmazni, melyek a Csomagküldő.hu által lett kézbesítve az adott országban.

A szolgáltatás működési elve:

  1. Annak érdekében, hogy a vásárló vissza tudja küldeni a reklamálni kívánt terméket, el kell látni a Csomagküldő.hu reklamációs vonalkódjával. Mellékelheti a rendelés megerősítéséhez vagy a telefonos egyeztetés után is kiküldheti a vásárlónak. Erről bővebben a Vonalkód küldése a vásárlónak résznél olvashat.
  1. Amennyiben a vásárló rendelkezik a szóban forgó vonalkóddal, ráragasztja a reklamálni kívánt csomagra és leadja bármelyik átvevőhelyen. (Átvevőhelyek listája: https://www.csomagkuldo.hu/atvevohelyek). Amennyiben a vásárló nem tudja kinyomtatni a digitálisan megküldött vonalkódot, lehetőség nyílik a csomag nyomonkövetési számával bemenni bármelyik átvevőhelyre, és ott kinyomtattatni.
  1. A külföldről feladott csomagoknál 2 módja is van a reklamáció lebonyolításának:
    1. Reklamációs vonalkóddal ellátott csomagot bármelyik átvevőhelyen leadhatjuk (Csomagküldő.hu, Zasielkovna.sk, Zasilkovna.cz, Coletaria.ro)
    2. A vásárló postai úton eljuttatja a reklamált csomagot visszaküldési címek egyikére (a fenti táblázatban szereplő címek)

A csomagot megfelelően becsomagolva, címkével ellátva kell a visszaküldési címre postázni. Figyelem! A csomagot nem lehet utánvétesen elpostázni! Abban az esetben, ha a feladó úgy adja fel a csomagot, hogy a címzett fizet, az átvételt megtagadjuk és a csomag nem kerül kézbesítésre.

  1. A reklamációs vonalkóddal ellátott csomagokat olyan formában juttatjuk vissza a webáruháznak, mint a visszárukat- a rendszerben beállított módon.

Vonalkód küldés vásárlónak:

  1. Manuálisan:

    Hozzon létre Reklamációs asszisztens vonalkódot a rendszerünkben a partner felületen, a Reklamációs asszisztens feladása menüpontban. A vásárló e-mailben megkapja a vonalkódot, amit kinyomtat és ráragaszt a csomagra.

  2. Félautomatikusan:

    Önhöz rendelünk egy speciális URL címet, ahol a vásárló megadja a nyomkövetési számot a reklamálni kívánt csomagnak, majd a rendszer kigenerálja a visszaküldési címkét. A vonalkód kiküldésének módja Önön múlik. Mellékelheti a rendelés megerősítéséhez vagy a telefonos egyeztetés után is kiküldheti a vásárlónak.

  3. Automatikusan:

    A visszaküldési címke automatikusan generálódik a feladott csomagokhoz. A címkét mellékelheti a feladott csomagba a számlához, vagy a rendelés megerősítéséhez, fizikailag és/vagy digitálisan.

    Ezekre a lehetőségekre az API-val történő csomagfeladáskor van mód. Ehhez az Önök IT részlegének együttműködésére van szükség.

A reklamációs asszisztens vonalkód szolgáltatásról bővebb információért írjon a kapcsolattartójának vagy a sales@csomagkuldo.hu e-mail címre.